سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفر تا صد راهنمای یخچال فریزر دوقلو ال جی

یخچال فریزر دوقلو ال جی، یکی از پرفروش ترین محصولات این برند پرطرفدار است. یخچال هایی که با فضای بزرگی که در نگهداری مواد غذایی در اختیارتان قرار خواهد داد، شما را از دغدغه خریدهای روزانه در زمانی که مشغله کاری و محدودیت های زمانی دارید، نجات خواهد داد.

هر کدام از مواد غذایی که استفاده می کنیم شرایط نگهداری متفاوتی دارند. یخچال ها از مهمترین اختراعاتی هستند که با هدف نگهداری از مواد غذایی به وجود آمده اند، گرچه در گذشته پیش از آنکه یخچال های امروزی وارد خانه های ما شوند، نگهداری مواد غذایی به صورت طبیعی صورت می گرفت، اما راحتی و کارایی های مختلف یخچال های امروزی قابل قیاس با یخچال های طبیعی در گذشته نیست.

یخچال فریزر دوقلو ال جی یکی از ده ها محصولات کاربردی این برند است که از امکانات بروز و کارآمد برخوردار است به شکلی که سطح انتظارات را از سایر یخچال ها نیز بالا برده است.

اگر در صدد خرید یخچال دوقلو ال جی هستید، توجه به چه معیار هایی می تواند ملاک شما در انتخاب باشد؟

1-   ظرفیت و گنجایش بالای یخچال دو قلو ال جی

2-   فناوری منحصر به فرد در موتور اینورتر یخچال دوقلوی ال جی

3-   نوفراست؛ سبکی متفاوت در انجماد مواد غذایی

4-   فناوری های هوشمند به کار رفته در یخچال دوقلوی ال جی

5-   کمترین میزان مصرف انرژی در یخچال های دوقلوی ال جی

6-   طراحی زیبا و کاربردی در یخچال دو قلوی ال جی

7-   ظرفیت و گنجایش بالای یخچال دو قلو ال جی

یخچال های دوقلوی ال جی در مدل های مختلف و ظرفیت های مختلفی تولید شده است. شما با خرید آن هم صاحب یخچال و هم فریزر به صورت مجزا خواهید شد. وجود دو ظرفیت مجزا سبب می شود تا به راحتی مواد غذایی را به شکل های مختلف در یخچال خود قرار دهید.

 اگر به فروشگاه هایی که این یخچال را عرضه می کند مراجعه کرده باشید مدل های مختلفی از یخچال های دو قلوی الجی را به شما معرفی خواهند کرد که از جمله آنها می توان به یخچال فریزر دوقلو ال جی مدل 404- 401، یخچال فریزر دوقلو ال جی مدل LF218SRD- LF218SFL، یخچال فریزر دوقلو ال جی LF25 RW -LF25FW و یخچال دو قلو ال جی مدل 411 و 414 آن اشاره کرد.

یخچال های دو قلوی ال جی از ارتفاع 185 سانتی برخوردارند و و در برخی مدل ها شاهد عمق و عرضی متفاوت خواهید بود. که متناسب با نیاز مصرف کننده و تعداد نفرات اعضای خانواده ی خود می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

فناوری منحصر به فرد در موتور اینورتر یخچال دوقلوی ال جی

یکی از مهمترین قسمت هایی که در یخچال فریزرهای دو قلو ال جی بسیار مورد توجه است، موتور این یخچال است. در این یخچال از فناوری اینورتر استفاده شده است، فناوری ای که از نوع اینورتر خطی است.

اگر شما تجربه یخچال های بدون اینورتر را داشته باشید، میزان صدایی که در این یخچال های قدیمی وجود داشت را با وجود این یخچال ها فراموش خواهید کرد. کمپرسورها به صورت کلی به منظور تعدیل دمای داخل یخچال کاربرد دارند و به صورت متمادی خاموش و روشن می شوند. این خاموش و روشن شدن های پی در پی علاوه بر صدای زیادی که در هر استارت دارد، میزان مصرف برق بیشتری نیز خواهند داشت. اما با وجود کمپرسور اینورتر خطی در یخچال دوقلو ال جی، موتور به صورت کامل خاموش و روشن نمی شود بلکه دور موتور کاهش می باید. همین عملکرد باعث کاهش مصرف انرژی می شود و شما صدایی زیاد را نخواهید شنید. از سویی دیگر کمپرسور اینورتر خطی عملکرد سرمایش را در یخچال فریزر دوقلو ال جی بهبود می بخشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نوفراست/ سبکی متفاوت در انجماد مواد غذایی

یک از مواردی که می تواند کارکرد یخچال را تحت تاثیر قرار دهد وجود برفک است. این میهمانان ناخوانده و مزاحم، همچنین سبب می شوند تا سرمای یخچال به صورت یکنواخت جریان نداشته باشد. یخچال هایی که برفک را ایجاد می کنند دارای سیستم انجماد دیفراست هستند.

 اما فناوری نوفراست یا بدون برفک یخچال دوقلوی ال جی با استفاده از فن های متعدد در دیواره های یخچال و استفاده از المنت گرما، رطوبت اضافی مواد غذایی را به صورت خودکار از یخچال خارج کرده و به بخار تبدیل می کند. وجود برفک باعث مصرف انرژی بیشتر و فشار بر کمپرسور می شود و همچنین شما را با محدویت هایی در فضای کاربردی یخچال روبرو خواهد کرد.

کمترین میزان مصرف انرژی در یخچال های دوقلوی ال جی

یخچال فریزر های دوقلوی ال جی از نظر مصرف انرژی در گرید A هستند و با نمادهایی چون A+++ کیفیت های متفاوت خود را ارائه می دهند. در یخچال های دو قلوی ال جی فناوری های مختلفی چون آبسردکن، موتور اینورتر، آلارم هشدار باز بودن درب و نمایشگر و لامپ های ال ای دی و... به کمک گرفته شده تا این دو قلوهای دوست داشتنی در کنار کاربری های مختلفی که دارند انرژی کمتری را نیز مصرف کنند.

فناوری های به کار رفته در یخچال دوقلوی ال

طراوت و تازگی مواد غذایی با سیستم گردش هوای چند گانه

مگر می شود یخچالی با این ظرفیت سرمای مطبوع خود را تنها در گوشه ای از گنج دلش جای دهد و تنها مواد غذایی که که سوگولی باشند فرصت ماندگاری داشته باشند. اما این نامهربانی ها به یخچال های قدیمی اختصاص داشت.

در یخچال های قدیمی علاوه بر اینکه جریان هوای سرد و خنک در همه جای یخچال به صورت یکنواخت پخش نمی شد بلکه تنها آن دسته از مواد غذایی که در فضاهایی نزدیک تر به محفظه ی گردش هوا بودند از این امتیاز برخوردار بودند که سالم تر بمانند. اما در یخچال فریزر دوقلو ال جی، از سیستم جریان هوای چند گانه استفاده شده است. سیستمی که کمک می کند تا مواد غذایی با حفظ ارزش غذایی خود به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرند و همچنین همه ی مواد غذایی از طعم و بوی منحصر به فرد خود بهره خواهند یافت.

 در این یخچال های دو قلوی ال جی در قسمت های مختلف یخچال از تهویه ها استفاده شده تا همه ی مواد غذای در قلب مهربان یخچال جای بگیرند.

انجماد سریع

با این تکنولوژی این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام مواد غذایی شما زودتر از بقیه منجمد شود؟ و یا سرمای مورد نظر منحصر برای چه مواد غذایی باشد؟ انتخاب با شماست.

با فعال کردن این گزینه می توانید مواد غذایی را که زودتر از بقیه فاسد می شوند را سریع تر منجمد کنید.

با فیلتر های بهداشتی، مواد غذایی شما در سلامت کامل به سر خواهند برد

اگر تجربه ی این را داشته اید که مواد غذایی شما درون یخچال زود فاسد شده و میوه های خریداری شده زودتر از آنچه که فکر می کردید طراوت و تازگی خود را از دست داده اند و یا کپک زده اند و یخچال بوی نامطبوعی را به خود می گرفته، در یخچال فریزر دوقلو ال جی علاوه بر جریان هوای چندگانه، از فیلتر بهداشتی نیز استفاده شده تا در حفظ این طراوت و تازگی کمک کننده باشند.

فیلترهای بهداشتی یخچال فریزر دوقلو ال جی از چند لایه تشکیل شده و هر لایه متناسب با فناوری به کار رفته، نوع خاصی از آلودگی اعم از باکتری ها، قارچ ها و بوی نامطبوع را به خود جذب می کند.

یخساز و آبسرد کن؛ فناوری ساده ولی کاربردی

در برخی از مدل های یخچال های دو قلوی ال جی از یخساز استفاده شده است. این یخسازها ممکن است به صورت خودکار باشند و یا با پر کردن مخازن تعبیه شده در آن ها به صورت دستی بتوانید در مدت زمان کوتاهی شربتی خنک و گوارا را نوش جان کنید.

از طرفی مانع از باز و بسته شدن درب های یخچال خواهند شد و هم انرژی برق کمتر استفاده می شود و هم کارایی کمپرسور یخچال بالاتر رفته و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

آبسردکن نیز مزیتی دیگری است که در یخچال های دو قلو ال جی گذاشته شده است. آبسرد کن نیز همانند یخساز می تواند به شکل خودکار و یا دارای مخزنی جدا باشد. قابلیت اتصال به آب شهری در هر زمان امکان استفاده از این دو ویژگی را فراهم خواهند کرد. نا گفته نماند که ورودی آب شهری به یخچال نیز برخوردار از فیلتر تصفیه می باشد تا هم از آلودگی های احتمالی جلوگیری و هم مانع از رسوب مواد آهکی در یخچال شما شود.

سیستم عیب یاب هوشمند یخچال فریزر دوقلو ال جی

یکی از فناوری های بروزی که در این یخچال استفاده شده این است که در صورتی که یخچال شما دچار مشکل احتمالی شده باشد، شما را خبردار خواهد کرد. با سیستم عیب یاب هوشمند شما می توانید با دریافت کد اخطار به فکر چاره ی کار باشید.

در مواردی شاید خودتان از پس مشکل بر بیایید و یا شاید هم نمایندگی های مجاز، این مشکل را در کوتاه ترین زمان برای شما رفع کنند.

قابلیت WIFI هم امکانی است که گوشی شما را تبدبل به پنل کنترل از راه دور یخچال فریزر دوقلو ال جی می کند تا تنظیمات خود را به راحتی بر روی یخچال اعمال کنید.

"زندگی زیباست Life good " شعار همگانی برای همه

 در باور نخست شاید این شعار را تنها اختصاص به انسان ها بدانید اما ال جی این زیبایی را برای تمام کره ی زمین می خواهد. اما چطور؟

 در کلیه ی سیستم های تبریدی ازگازهای مبرد استفاده می شود. اما این گاز مبرد به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع گازهای مبردی که در کلیه یخچال ها بیشترین کاربرد را دارند عبارتند از: گاز مبرد فریونی R22 و گاز مبرد R410 a می باشد.

گازهای مبرد R410a از باکیفیت ترین گازهای به کار رفته دریخچال ها هستند. گاز مبرد فریونی R22 برای محیط زیست آسیب زننده است. استفاده از این نوع گاز با وجود قدرت سرمایش بیشتر در کشورهای پیشرفته منسوخ شده و به جای آن از گاز مبرد R410a استفاده می کنند تا هم موجب افزایش دمای کره زمین نشوند وهم کارایی کمپرسور را افزایش دهند و جریان گردش هوای سرد را در یخچال بهبود ببخشند.

طراحی زیبا و کاربردی در یخچال دو قلوی ال جی

اگر زیبایی یخچال را مد نظر قرار می دهید، می توانید یخچال دو قلوی ال جی خود را به رنگ سفید و نقره ای تهیه کنید. اگرچه این دو رنگ نیز متنوع هستند. سفید براق، سفید مات و چرمی و حتی تیتانیومی در کنار رنگ سیلور. دستتان برای انتخاب باز است.

طراحی زیبای یخچال های دو قلو ال جی تنها اختصاص به شکل ظاهری آن ها ندارد بلکه این طراحی در گنجایش قفسه و طبقات نیز کاربردی است. در این یخچال ها شما هم طبقات مجزا را خواهید دید و هم از وجود کشوها بهره مند خواهید شد. علاوه بر محفظه ی داخلی، درقسمت درب ها نیز شلف هایی قرار داده شده که می تواند پذیرای بطری های کاربردی شما باشد و دسترسی به آنها را برای شما آسوده کند و از طرفی سهولت در استفاده را برای شما فراهم آورد.

فروشگاه اینترنتی آلندهوم که در زمینه ی فروش انواع لوازم خانگی حضور فعال دارد، محصولات متنوعی اعم از کولرهای گازی ، ماشین های لباس شویی، ماشین های ظرفشویی، انواع یخچال ها و... را در برندهای مختلف در سبد فروش خود قرار داده است.

درآلند هوم به راحتی می توانید انواع یخچال های دو قلوی ال جی را در ظرفیت های مختلف مشاهده کرده و علاوه بر آن، محصول مورد نظر خود را در برندهای مختلف ارزیابی کنید تا یکی از بهترین یخچال های دو قلو را در بهترین کیفیت، خریداری کنید.

همچنین می توانید به جای سفر به بانه، انواع لوازم خانگی را با قیمت های فروش در بانه از آلندهوم و در خانه ی خود خریداری کنید.

 منبع: الف