سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای جامع خرید آیپد

راهنمای جامع خرید آیپد

به گزارش ترنجی از مرجع فارسی اپل ( اپل فا ): اگر قصد خرید آیپد را دارید لازم است بدانید که آیپدها در مدل های مختلفی عرضه شده اند که هر کدام از آنها شما را برخوردار از امکاناتی می کنند که سهولت در انجام کار را برای شما به ارمغان می­آورند به شکلی که راحتی استفاده از آنها می تواند جایگزین خوبی برای کار با کامپیوترها باشد.

 

آیپدها در واقع رایانه ای بدون صفحه کلید هستند که در سال 2010 توسط شرکت اپل به بازار عرضه شدند. آیپدها با سیستم عامل ios طراحی شده اند و دارای صفحه نمایش چند لمسی اما با دقت بالا می باشند.

البته آیپدها از امکانات فنی آیفون و مک بوک های اپل برخوردارند. مک بوک ها، همان لپ تاپ هایی هستند که توسط برند اپل تولید شده اند. برخلاف سایر برند ها که از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می کنند، لپ تاپ های برند اپل از سیستم عامل مکینتاش یا مک استفاده می کنند.

 

چه نکاتی را در هنگام خرید آیپد باید مورد توجه قرار دهید؟

 

انواع مدل های آیپد

 اگرچه اپل، 17 مدل از آیپدهای خود را تولید کرده است اما همگی آنها در ذیل نسخه  هایی چون   I pad،ipad mini ،ipad Air ،ipad Pro.  قرار می گیرند.

 با توجه به شکل ظاهری و طراحی که در این آیپدها استفاده شده، می توانید مطابق سلیقه و علاقه خود، خرید آیپد را در رنگ های نقره ای، خاکستری و طلایی انجام دهید.

 

اینترنت همراه

با توجه به اینکه بسیاری از نیازهای ما در دنیال دیجیتال منوط به استفاده از اینترنت است، دغدغه ی استفاده از اینترنت، به اشکال مختلف آن در آیپدها در نظر گرفته شده است که شما می توانید این ملاک را در خرید آیپد خود مورد توجه قرار دهید.

برخی از مدل های  آیپد تنها دارای قابلیت اتصال به وای فای (wifi) و برخی دیگر نیز علاوه بر این ویژگی دارای قابلیت اتصال 3G یا 4G را دارند.

 

سادگی و قابلیت اجرای برنامه ها

یک از مواردی که می تواند سهولت استفاده از آیپد را برای شما فراهم کند، سادگی اجرای برنامه های مختلف آن است. آیپدها  با ظاهری مدرن، تمامی آنچه که یک سیستم رایانه ای می تواند برای شما فراهم کند را، به شکلی ساده رقم زده اند.

 تجربه ی باز بودن پنجره های مختلف و در عین حال شکل کاربردی این پنچره ها که در نمایشگر های گوشی و یا رایانه ها نیز قابل اعمال است، در آیپدها هم وجود دارد و شما می توانید با سرعت و کیفیت بسیار بالایی، در پنجره های باز خود جابجا شوید، پیام‌ها را چک کنید و یا موسیقی مورد نظر خود را پلی کنید و... .

همچنین شما می توانید آیکون های مورد نظر خود را برای دسترسی سریع رو صفحه ی اصلی آیپد خود قرار دهید.

 

هرآنچه می خواهید را ذخیره کنید!

به طور قطع با خرید آیپد فضای خیره سازی قابل توجهی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می توانید انبوهی از اطلاعات را دخیره سازی کنید.

در نسل های اول و دوم شما می توانید فضای ذخیره سازی 32 و64 گیگابایتی را داشته باشید؛ اما در نسل های سوم و مینی آیپدها تحولی شگرف در فضای ذخیره سازی آنها ایجاد شده است که میزان حجم فضای ذخیره سازی را به 128 گیگ ارتقا داده است.

اما این پایان ماجرا نبود. با خرید آیپدهای پرو، شما می توانید فضای دخیره سازی تا 512 گیگابایتی را تجربه کنید.

 

قدرت پردازش اطلاعات

با خرید آیپدهای نسل جدید، شما می توانید پردازش اطلاعات را در کوتاه ترین زمان و در بالاترین کیفیت تجربه کنید. اگر این موضوع برای شما دارای اهمیت است شما می توانید اقدام به خرید آیپد پرو کنید که از حافظه ی 1 ترابایتی و پردازنده یa7 برخوردار است. این در حالی است که در نسخه های قدیمی تر از پردازنده ی a6x  بهره می بردند.

 

صفحه ی نمایشگر

خرید آیپد با صفحه نمایشگر بزرگتر، می تواند دیدن لذت دیدن یک فیلم و سریال را برای شما دو چندان کند. آیپدهای اپل در نسل یک، دو و سه، در ابعاد9.7 اینچی عرضه شده اند.

همچنین شما با خرید مینی آیپدهای اپل، صفحه نمایش 7.9 اینچی خواهید داشت.

 

اما با آمدن آیپدهای پرو در سال 2015، شما آیپدی مشابه یک لپ تاپ را خواهید داشت. زیرا صفحه نمایش 12.9 اینچی را با خرید آیپد پرو مشاهده خواهید کرد.

 

برخوردار از دوربین عقب و جلو

از آیپدهای نسل دوم به بعد، از دو دوربین در قسمت عقب و جلو استفاده شده است. اما با ارتقای آیپدها، کیفیت دوربین ها نیز تغییر کرده است. اگر خرید آیپد با دوربین کیفیت بالا را می خواهید در نسل پنجم آیپدها از دوربین 8 مگا پیکسلی استفاده شده است. این در حالی است که نسل یک تا چهار برخوردار از دوربین 5 مگا پیکسلی در عقب و دوربین0.3 و 1.2 پیکسلی در جلو هستند.

 

قلم هوشمند و صفحه کیبورد

از امکانات جانبی که همراه با خرید آیپدها می توانید تهیه کنید، قلم هوشمند و صفحه کیبوردی است که سهولت انجام کارهای روزمره را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

 با در اختیار داشتن این صفحه کیبورد حس خوب نوشتن را تجربه خواهید کرد و دیگر نیازی به همراه داشتن قلم و کاغذ نخواهید داشت. از طرفی شما می توانید با نصب نرم افزار آفیس، متون مورد نظر خود را تایپ کرده و یا برای ارائه یک سخنرانی ایده آل آماده شوید.

قلم هوشمند نیز شما را تبدیل به یک گرافیست و یا یک نقاش حرفه ای در حوزه دیجیتال خواهد کرد. فرصت را از دست ندهید.

 

سرعت و کیفیت در کنار هم

سرعت و هیجان چاشنی زندگی روزمره ما شده است. با خرید آیپدهای پرو می توانید به سرعت، صفحات سایت های مختلف را با پلک برهم زدن باز کنید و کارهای روزمره ی خود را در دنیای دیجیتال با کیفیتی مطلوب به پایان برسانید.

 

حسگرهای هوشمند

در نسخه های مختلف آیپدهای اپل از Face ID، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و دستیار صوتی Siri با پشتیبانی از دستورات صوتی به زبان محاوره استفاده شده است.

این دستیار صوتی هوشمند، به تمامی برنامه‌های از پیش‌ نصب شده روی سیستم عامل محصولات اپل مانند: Safari، Mail، Messages، Maps و... دسترسی دارد و می‌تواند آن‌ها را بدون استفاده از هیچ نوع حسگر لمسی انگشتی، اجرا و کنترل کند که در هر مدل، نمونه های بروز شده ی آن عرضه شده است.

ژیروسکوپ و شتاب سنج که به نوعی مکمل هم هستند و برای نخستین بار شرکت اپل در گوشی های آیفون نسل 4 خود عرضه کرده بود، در آیپدها نیز عرضه شده است و شما می توانید هیجان یک بازی را با تغییر جهت گوشی با سرعت و دقت بالا، دو چندان کنید.

 

با توجه به امکاناتی که در آیپدها قرار داده شده، پنجره ی جدید از نوآوری های اپل برای شما باز خواهد شد.

یک خرید هوشمندانه را می توانید با اپلفا تجربه کنید. اگر خواهان خرید آیپدهای اپل هستید ما در کنارتان هستیم تا با پشتیبانی پس از فروش و تضمین اصالت کالا، مسیر رسیدن به خواسته ها را همانند فناوری های هوشمند روز دنیا برای شما هموار کنیم.   

اپل فا، به عنوان مرجع فارسی اپل، ارائه دهنده تمامی محصولات شرکت اپل به صورت اصل و اورجینال است.

شما با مراجعه به سایت اپل فا به آدرس applefa.com می توانید انواع مختلف محصولات این برند بزرگ را مشاهده کنید، راهنمای خرید هریک را مطالعه کنید، محصولات مختلف را با هم مقایسه کرده و در نهایت با خیالی راحت خرید خود را نهایی کنید.

ما در اپل فا  مرجع فارسی اپل  منتظر حضور گرمتان هستیم.

 

منبع: ترنجی