سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای جامع معرفی کولر ایوولی اورجینال + بهترین قیمت

کولرهای گازی، نوعی از سیستم های تهویه هستند که ضروت وجود آن ها با آمدن فصل تابستان، بیشتر از سایر زمان ها احساس می شود. ایوولی یکی از برندهای معتبر در زمینه ی تولید کولرهای گازی است که تولیدات این برند از کیفیت مناسبی برخوردار است و این شرکت، یک شرکت ایتالیایی / چینی است.

اگر قصد خرید کولر ایوولی را دارید باید به نکاتی توجه کنید که خرید این نوع سیستم تهویه، برای شما صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد.

·        کولرهای گازی ایوولی در چه ظرفیت هایی تولید می شود و چه ظرفیتی از کولر گازی برای شما مناسب است ؟

·        وجود چه امکاناتی در کولر ایوولی برای شما بازدهی بیشتری خواهد داشت ؟

·        چه نوع موتوری در کولرهای ایوولی به کار گرفته شده است؟

·        میزان مصرف انرژی در کولرهای ایوولی به چه شکل است؟

·        در کولرهای ایوولی از چه نوع گاز مبردی استفاده شده است؟

·        و....

 ظرفیت و مدل های کولر گازی ایوولی

ایوولی کولرهای گازی خود را در مدل های مختلفی چون تیتانیوم و گلدن تولید کرده است. هرکدام از کولرهای گازی ایوولی در ظرفیت های مختلف و ابعاد متنوع تولید و به بازار عرضه شده اند.

کولرهای گازی ایوولی، برای محیط ها و فضاهای سرپوشیده اعم از مسکونی، اداری، مدارس، بیمارستان ها و حتی تجاری قابل استفاده هستند. متناسب با متراژهایی که در فضاهای سرپوشیده وجود دارد، ایوولی نیز کولرهای خود را در ظرفیت های9000، 12000، 18000، 24000، 30000 و BTU 36000 تولید کرده است (بی تی یو، یکی از واحدهای اندازه گیری انرژی حرارتی که در کولر گازی می باشد که از طریق آن می توان ظرفیت کولر گازی را بر حسب متراژ بدست آورد).

این تنوع به شما این امکان را می دهد تا متناسب با متراژ محیط سرپوشیده ی خود، از یک یا دو ظرفیت به صورت ترکیبی استفاده کنید و هوای محیط خود را تهویه و مطبوع کنید.

 کولر ایوولی اگرچه در ظاهر به دو مدل و یا چند ظرفیت مختلف تقسیم شده، اما باز هم می توان در هرکدام از این ظرفیت ها و مدل ها، تنوع قابل توجهی دید. مثلا کولر گازی 3000 گلدن 30K-MD و یا اسپیلیت گازی ایوولی 24000 EVCIS تنها نمونه هایی از کولرهای گازی ایوولی هستند.

 

وجود چه امکاناتی در کولر گازی ایوولی برای شما بازدهی بیشتری خواهد داشت ؟

فیلترهای با کیفیت

در کولر ایوولی به منظور تهویه مطلوب هوا از اکولایزر و فیلتر ویتامین ث و فیلتر جذب آلایندگی های محیطی اعم از ذرات معلق و گرد و خاک و... استفاده شده است. فیلتر ویتامین ث به کار رفته در کولرهای گازی ایوولی، سلامتی پوست شما را به همراه خواهد داشت. این فیلتر هر آنچه در محیط که باعث اگزمای پوستی اعم از خارش و... می شود را به خود جذب می کند و باعث طراوت پوست شما می شود.

رادیاتور های طلایی

در قسمت موتور کولرهای ایوولی از رادیاتورهایی استفاده شده که از فلز مس و به رنگ طلایی هستند. این ویژگی، مقاومت موتور را در برابر شرایط آب و هوایی مختلفِ عمدتا مرطوب بالا برده و عمر موتور را نیز بیشتر می کند.

جهت وزش باد

همچنین کولرهای گازی ایوولی دارای قابلیت های وزش باد در چهار جهت افقی و عمودی هستند و به راحتی متراژهای مختلفی از محیط را متناسب با ظرفیت های خود تحت الشعاع قرار می دهد.

بهره مندی از فناوری های هوشمند در کولر گازی ایوولی

کولرهای گازی ایوولی از این قابلیت برخوردارند تا با اتصال به گوشی های هوشمند، به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند و شما را وادار سازند تا با در دسترس نبودن ریموت کنترل، از طریق گوشی موبایل خود، کولر ایوولی را کنترل، تنظیم و یا خاموش و روشن کنید.

چه نوع موتوری در کولرهای گازی ایوولی به کار گرفته شده است؟

کولرهای گازی ایوولی در بازار ایران با وجود فناوری های مختلفی که در آن استفاده شده مقرون به صرفه هستند. از جمله این فناوری ها می توان به کمپرسور اینورتر اشاره کرد. کمپرسور دستگاه، فشرده کننده ی هواست و گاز مبرد را به سرعت به مایع تبدیل می کند.

کمپرسوری که در کولرهای ایوولی به کار رفته از نوع روتاری هستند. این نوع کمپرسورها این امکان را به کولر گازی شما می دهد تا که با چرخش 360 درجه ای پره ها، عمل مکش و کمپرس گاز مبرد، به سرعت انجام پذیرد.

مزیتی که این کمپرسورها به کولر گازی شما می دهد این است که برق کمتری مصرف می کنید و در نتیجه هنگام استفاده از کولر ایوولی هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

همچنین کمپرسور روتاری باعث می شود تا صدای حاصل ازکارکرد موتور نیز کم شود و راندمان بالاتری را از خود به نمایش گذارد.

 نوع و مدل کمپرسور GMCC است که محصول کشور ژاپن می باشد و از بهترین کمپرسور موجود در صنعت لوازم خانگی بهره مند است.

در کولرهای گازی ایوولی از چه نوع گاز مبردی استفاده شده است؟

در کولرهای گازی ایوولی هم از گاز مبرد R410a و گازمبرد R22 استفاده شده است. گاز مبرد R410a که به گاز دوستدار محیط زیست نیز شناخته می شود از لحاظ آلودگی های محیط زیستی، نمره قبولی را دریافت کرده است و مطابق با قوانین محیط زیستی عمل می کند. همچنین وجود گاز R410 a کمکی برای تسریع در خنک سازی محیط نیز به حساب می آیدو با عملکردی که در قسمت کمپرسور دارد، میزان مصرف برق را کاهش داده و هزینه های برق مصرفی نیز به مراتب کاهش می یابد.

 اما گازمبرد R22 این قابلیت را دارد که سرمای بیشتری تولید کند و برای نواحی گرم و شرجی بازدهی خوبی از خود نشان دهد.

نوع برق مصرفی کولر ایوولی از نوع تک فاز است که برای مصارف غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در کولر ایوولی از سنسور تشخیص دما استفاده شده است. از طریق این سیستم، دمای محیط سنجیده و به برد تعبیه شده در کولر گازی ارسال و فرمان لازم مبنی بر کاهش یا افزایش دما و یا فرمان های دیگر صادر می شود.

 تنوع در فناوری های به کار رفته در این کولر گازی سبب نشده تا میزان مصر انرژی بالایی داشته باشد و بیشتر محصولات این برند دارای گرید و رتبه A  می باشند.

زیبایی ظاهری کولر ایوولی

پنل داخلی کولر ایوولی از جنس پلاستیک فشره شده و به رنگ سفید شیری هستند. بر روی پنل نواری نقرای و یا طلایی رنگ طراحی شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. همچنین بر روی این پنل ها یک صفحه نمایشگر LED قرار دارد که با روشن شدن کولر گازی، خود را به نمایش می گذارد و شما می توانید درجه دما و انواع پردازش ها را روی آن به وضوح ببینید.

و نکته ی پایانی اینکه کولرهای ایوولی از نوع اسپلیت بوده و هم می توان از سرمایش آن در فصل گرما و گرمایش آن در فصل سرما استفاده کرد.

قیمت کولر ایوولی

با توجه به اینکه کولر ایوولی، هنوز برند شناخته شده ای در حد کولرهای گازی سامسونگ و الجی و بوش محسوب نمی شود، قیمت مناسب تری نسبت به آن ها دارد و همین موضوع یکی از وجوه تمایز و نقاط قوت محصولات ایوولی است.

برای اطلاع از آخرین قیمت کولر ایوولی می توانید با کارشناسان آلندهوم تماس حاصل فرمایید.

منبع: ساعت 24