سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای جامع خرید یخچال اصل از بانه

در هنگام خرید یخچال باید به نکات زیادی توجه کردو به دلیل اهمیت یخچال، ممکن است به فروشگاه های متعددی مراجعه نمایید. از این میان خرید یخچال از بانه می تواند گزینه ای برای خرید یخچال با قیمت مناسب باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آلندهوم: از جمله لوازم برقی مهم و ضروری در هر آشپزخانه ای یخچال فریزر ها هستند، که با توجه به مدل های متنوع و قیمت بالای این محصول، انتخاب یخچال فریزر متناسب با سبک زندگی و با قیمت مناسب، کار سختی است و باید در انتخاب آن توجه کافی را به خرج داد.

در هنگام خرید یخچال فریزر باید به نکاتی از جمله فضای آشپزخانه، ظرفیت مورد نیاز با توجه به تعداد افراد خانواده، برند و قیمت آن توجه کرد.

در ادامه به راهنمای خرید یخچال فریزر متناسب با نیاز و بودجه ی شما می پردازیم.

 

خرید یخچال فریزر

خرید یخچال به دلیل هزینه ی زیادی که بابت آن پرداخت می شود از جمله خرید های مهم به شمار می رود. امروزه در منازل، محیط های تجاری و اداری، هتل ها و فروشگاه ها نیز از یخچال ها استفاده می شود.

در هنگام خرید یخچال باید به نکات زیادی توجه کردو به دلیل اهمیت یخچال، ممکن است به فروشگاه های متعددی مراجعه نمایید. از این میان خرید یخچال از بانه می تواند گزینه ای برای خرید یخچال با قیمت مناسب باشد.

خرید یخچال از بانه

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی اغلب با پیشنهاد خرید یخچال از بانه مواجه می شویم.

بانه مرکز فروش لوازم برقی و خانگی در کشور است که در آن با تنوعی از محصولات و برندهای مختلف، با قیمتی مناسب تراز بازارهای مناطق دیگر کشور به فروش می رسند. در بانه برندهای شناخته شده ای از جمله سامسونگ، ال جی، بوش و.... موجود است.

راهنمای خرید یخچال از بانه

 برای خرید یخچال از بانه باید به نکات مهمی توجه کنید تا بتوانیدمحصولیمناسب با نیاز خانواده و یا محیطی که در نظر دارید و مقدار بودجه ی مورد نظرتان خریداری کنید.

از طرفی دیگر یخچال ها از جمله حیاتی ترین و گران ترین لوازم آشپزخانه هستند، به همین دلیل برای خرید یخچال مناسب با کیفیت بالا باید اطلاعات کافی از مدل ها، برند ها، ظرفیت ها و... کسب کنید. در ادامه به نکات ضروری که باید در هنگام خرید یخچال از بانه بدانید پرداخته ایم. 

 

قیمت خرید یخچال از بانه

به دلیل قیمت های پایین لوازم برقی و لوازم خانه در بانه در مقایسه با مناطق داخلی کشور بسیاری از افراد به دنبال خرید یخچال از بانه هستند. این اختلاف قیمت به این دلیل است که لوازم برقی در مناطقی مانند بانه قوانین و هزینه ی گمرکی نمی پردازند و تنها حق ترانزیت بر روی قیمت کالا افزوده می شود، به همین دلیل در هنگام خرید یخچال از بانه تفاوت زیادی در قیمت و مدل های اجناس مشاهده می شود.

در مدل های یخچال ها از جمله یخچال ساید بای ساید اختلاف قیمت بین چهار و پنج میلیون تومان می باشد که عدد قابل توجهی است. فروشگاه هایی که محصولات خود را به طورمستقیم و بدون واسطه از بانه عرضه می کنند، قیمت مناسبتر و ارزانتری از مناطق دیگر کشور دارند.

خرید یخچال‌های درب فرانسوی از بانه

یخچال های درب فرانسوی مدلی از یخچال  مدرن هستند که شامل راحتی و گنجایش بیشتری است و ترکیبی از ساید بای ساید و یخچال های فریزر پایین است. این محصولات شامل دو درب ساید بای ساید در بالا به عنوان یخچال و کشوهایی در پایین به عنوان فریزر هستند.

در هنگام خرید این مدل یخچال از بانه توجه کنید که فضای کافی در آشپزخانه ی منزلتان داشته باشید.

 

خرید یخچال فریزر دوقلو از بانه

این یخچال‌ها نیز در چند سال اخیر روانه بازار شده‌اند و محبوبیت خوبی نیز کسب کرده است. در طراحی این یخچال، قسمت فریزر و یخچال کاملا از هم جداشده‌اند. یک طرف برای فریزر و طرف دیگر برای یخچال است. فضای نسبتا بزرگی دارد و مواد غذایی زیادی را می‌توان در این یخچال‌ها به راحتی جای داد. ویژگی خوب این مدل یخچال این است که در صورت کوچک بودن آشپزخانه می‌توان فریزر را در محل دیگری قرارداد و گزینه ی خوبی برای خرید یخچال از بانه است.

خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از بانه

امروزه خرید یخچال فریزرهای ساید بای ساید از محبوبیت زیاد برخوردارند و به دلیل ظرفیت متناسب با خانواده های پر جمعیت، آپشن ها و نمای شیک و زیبای آن در آشپزخانه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. در سری های جدید از تکنولوژی های روز دنیا رونمایی می شود که خریداران را سر ذوق می آورد.

در هنگام خرید یخچال از بانه به ویژگی های مانند یخ‌ساز، آب‌سردکن، درب شیشه‌ای، سیستم عامل، دستگاه تصفیه آب، سیستم هشدار باز بودن درب ها و... توجه کنید و اطلاعات کافی در ارتباط با امکانات و ویژگی های یخچال فریزر ها کسب کنید.

تضمین اصل بودن کالا با خرید از آلندهوم

آلندهوم یکفروشگاه اینترنتی است که  امکان خرید لوازم خانگی اصل واورجینال را باتمامی مجوزهای رسمی از جمله اینماد داراست.

برای خرید لوازم خانگی اصل وباقیمت مناسب میتوانید از کارشناسان آلندهوم مشاوره دریافت کنید و درکمال آرامش و راحتی محصول خود را به صورت تضمین 100 در 100،به همراه 5 سال خدمات پس ازفروش و تحویل درب منزل دریافت کنید. همچنین آلندهوم امکان پرداخت درب منزل را با هدف جلب رضایت و اعتماد خریداران درنظرگرفته است.

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران