سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش قیطران 1500 شانه

فرش را می توان به عنوان عنصری کلیدی در دکوراسیون منزل در نظر گرفت که نقش موثری به عنوان کفپوش و انتخاب نمونه های دست ساز این کفپوش دارد؛ هم از نظر قیمت و هم از نظر هنری بسیار ارزشمند هستند. اما تهیه فرش دستباف برای همه خانواده ها به دلیل هزینه بالای آن امکان پذیر نیست ، بنابراین بازار فرش ماشینی هر روز داغتر می شود.

ممکن است فکر کنید خرید فرش ماشینی خیلی منطقی نیست ، زیرا به اندازه کافی زیبا نیست و از کیفیت پایینی نیز برخوردار است ، اما باید بگویم که بسیار اشتباه می کنید ، زیرا فرش ماشینی نه تنها بسیار زیباست ، بلکه همچنین با کیفیت عالی. و در مقایسه با فرشهای دستباف ارزانتر است و شما می توانید با خرید فرشهایی با 1500 شانه یا فرشهایی با 1200 شانه که جدیدترین و جدیدترین مدلهای فرشهای کلاسیک و مناسب برای هر دکوراسیون هستند از زیبایی فرشهای ماشینی لذت ببرید.

 

چرا می گوییم فرش 1500 شانه بخریم؟

همانطور که در بلاگ گفته شده در میان فرش های ماشینی یک ویژگی مهم وجود دارد که در زیبایی فرش تأثیر می گذارد. شانه و تراکم فرش که در واقع تعداد گره های بافتنی در طول و طول فرش است ، در شکل ظاهری آن نقش مهمی دارد ، زیرا هرچه تراکم بیشتر باشد ، فرش جمع و جور و شانه بیشتر است. ، بیشتر او خوب است.

تا سالها پیش متراکم ترین مدل فرش ماشینی فرش ماشینی با 1200 شانه با تراکم 3000 بود که از نظر ظرافت اولین بود. خرید این فرش وجود دارد و می توان موارد زیر را ذکر کرد:

ظرافت بالا و ضخامت کمتری دارد.

ظاهری شیک و لوکس دارد و بهترین انتخاب برای فضاهای رسمی و مجلل است.

بافت ترکیبی این فرش ، الگوها را با یکدیگر شفاف و سازگار می کند و فرش را مانند پارچه ای صاف و مخملی نشان می دهد.

از نظر زیبایی و ظرافت شباهت زیادی به فرش دستباف دارد.

بیایید به ویژگی های فرش 1500 شانه نگاهی بیندازیم

زیبایی شانه فرش 1500 دلیل برتری آن نیست.

بافت جمع و جور این فرش به نفوذ گرد و غبار کمتر به آن کمک می کند ، بنابراین فرش بعداً کثیف می شود و نیاز به شستشوی کمتری دارد.

بافت فرش با 1500 شانه از بهترین نخ های اکریلیک استفاده می کند ، یعنی. نخ های فوقانی که در برابر گرما ، رطوبت ، کشش و غیره مقاوم هستند. در فرایندی به نام مجموعه گرما ، و براق تر از نخ های اکریلیک معمولی هستند.

مواد کاموا برای فرشهای با 1500 شانه از سایر نخهای فرش ماشینی برای فرشها بهتر است بنابراین نخ فرشهای با 1500 شانه از کیفیت بالاتری برخوردار است و نخ آن فاقد مو است و برای افرادی که به فرش حساسیت دارند قابل استفاده است .

فرش با 1500 شانه در برابر سایش مقاوم است ، اما به دلیل ظرافت بالا بهتر است وسایل سنگین روی آن قرار نگیرد. از طرف دیگر قیمت فرش 1500 شانه قیطران نسبتا بالاست ولی به قیمت فرش دستباف نمیرسد.

 

1500 شانه فرش را از کجا بخریم؟

در همین میان قیمت فرش 9 متری 1500 شانه است که قیمت نسبتا بالایی دارد.در حالی که فرش از هر نظر 1500 شانه است. به خصوص زیبا ، از سایر مدل های فرش ماشینی پیشی می گیرد ، بنابراین باید انتظار گران بودن آن را داشته باشیم. فرش با 1500 شانه یکی از گرانترین فرشهای ماشینی است که کیفیت بالا و زیبایی بی نظیر آن را توجیه می کند.

قیمت فرش در فروشگاه ها و مغازه ها معمولاً با قیمت کارخانه متفاوت است ، بنابراین بهترین راه خرید فرش از درب کارخانه است ، اما ممکن است این روش غیرممکن به نظر برسد. مطمئناً نمی توانید ساعت ها وقت بگذارید و برای برداشتن فرش از درب کارخانه به شهر دیگری بروید ، اما برخی از فروشگاه های آنلاین  به شما این امکان را می دهند که بدون صرف وقت زیاد فرش مورد علاقه خود را بسازید و راه طولانی را طی نکنید. خرید با قیمت کارخانه درب منزل و حتی با شرایط خرید اقساط و همچنین پرداخت در محل.