سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت فرش ماشینی 1000 شانه تراکم 3000

با توجه به محوب شدن محصولات 1000 شانه ما قیمت فرش 1000 شانه تراکم 3000 کاشان برای شما آماده کرده ایم. امروزه یکی از پر فروش ترین و به روز ترین فرش ها ،فرش 1000 شانه می باشد که با توجه زیبایی منحصر به فرد آن به فرش های دستباف گونه مشهور هستند.

اما نکته ی مهمی که ذهن افراد این روزا ها به خود مشغول میکند قیمت فرش ها هست. و این که کجا می توانند یک فرش خوب و با دوام بالا و با قیمت مناسب را خریداری نمایند.

در این مقاله سعی داریم که درباره ی فرش های 1000 شانه و قیمت آنها توضیحاتی را بدهیم پس همراه ما باشید تا اطلاعات کافی را به دست آورید.

یکی از فرش هایی که توانسته است رضایت کامل مردم را به خود جلب کند و مردم با اعتماد کامل آن را خریداری کنند فرش های 1000 شانه ی کاشان است.

 

قیمت فرش 1000 شانه تراکم 3000 کاشان :

قیمت فرش 1000 شانه برای خرید باید قیمت مناسبی داشته باشد. نوع فرش ها اگرچه نسبت به فرش های 500 شانه و 700 شانه بالا تر میباشد اما نسبت به فرش های 1200 شانه و فرش های 1500 شانه قیمت مناسب تری را دارد .

همچنین می توان گفت که فرش های ماشینی را با قیمت های متفاوتی می توان یافت اما این قیمت ها وابسته به تراکم آن ها میباشد. هرچی تراکم این فرش ها بالا تر برود قیمت آن ها نیز بیشتر میشود .

اما برخی از کارخانه ها فرش هایشان را به قیمت ارزان تری به فروش میرسانند و البته پایین بودن قیمت فرش های ماشینی به دلیل بی کیفیت بودن آن ها نیست.

برخی از کارخانه ها و تولیدی ها فرش هایشان را به وسیله ی فروشگاه های آنلاین به قیمت درب کارخانه به فروش میرسانند و تنوع و رنگ بندی فرش ها در این فروشگاه های آنلاین بسیار زیاد میباشد.

شما میتوانید به راحتی بدون این که هزینه ای برای رفت و آمد هدر بدهید و بدون خستگی سفر فرش مورد نظر خود را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

 

خصوصیات فرش 1000 شانه ی کاشان :

این فرش ها با یکی از بهترین نخ های فرش ماشینی یعنی اکریلیک هت ست شده به بافت می رسد. و ضمانت ده سال الی هشت ساله دارد که همین ضمانت میتواند ضامن بافت خوب فرش های 1000 شانه ی کاشان باشد.

یکی دیگر از خصوصیات این فرش بدون پرز دهی و ضد حساسیت بودن این نوع فرش ها میباشد.

همچنین الیاف این نوع فرش ها نرم هستند و دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد. همچنین ریز بافت بوده و زیبایی منحصر به فردی را دارا میباشد دوام بسیار بالا در برابر شست و شو.

 

عامل های موثر در قیمت فرش 1000 شانه ی کاشان :

عامل های بسیار زیادی وجود دارد که در قیمت فرش های ماشینی تاثیر به سزایی را دارند که به چند عامل آن اشاره خواهیم کرد.

یکی از عوامل مهم در قیمت نخ به کار رفته در آن می باشد که تاثیر مستقیم در قیمت فرش های کاشان دارد.

دومین عاملی که تاثیر مستقیم در فرش های ماشینی کاشان دارد شانه و تراکم میباشد. هرچه شانه و تراکم در فرش های ماشینی بیشتر شود قیمت آن نیز بالاتر میرود.

سومین عامل تاثیر گذار در قیمت فرش ماشینی طرح آن میباشد . هرچه طرح فرش های ماشینی زیبا تر و پیچیده تر باشد قیمت آن نیز تغییر میکند..

چهارمین عامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی ابعاد آن می باشد هرچه ابعاد آن بیشتر و بزرگ تر باشد قیمت فرش نیز بیشتر میباشد.

این فرشها با تراکم 3000 و .....با یکی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و با حداقل هشت رنگ طبیعی به بافت می رسند.

بدون پرز و ضد حساسیت و نخ و تار پود آن صد در صد پنبه میباشد.

 

لیست قیمت فرش ماشینی 1000 شانه :

یکی از عواملی که بر قیمت فرش های 1000 شانه تاثیر فراوان دارد ریزبافت بود و طرح و نقش آن است. این نوع فرش ها در تراکم های 3000 و 3600 به بافت می رسد و به صورت گل برجسته و ساده به بافت می رسند.

یکی از مهم ترین عامل هایی که این فرش را با ارزش و با دوام ساخته است الیاف است است.

این الیاف صد در صد اکریلیک هیت ست شده باشند و یکی از بهترین الیاف در بافت فرش های ماشینی هستند. که این عامل تاثیر به سزایی در قیمت آن ها دارد.

 

فروش فرش های کاشان با قیمت مناسب :

با توجه به این که رقابت بین تولیدی هازیاد است. فروشنده ها سعی دارند با گذاشتن قابلیت های ویژه برای فرش های خود مثل قیمت مناسب تر مشتری را به شرکت و تولیدی های خود جذب کنند.

و یکی دیگر از ویژگی هایی که برخی از کارخانه های کاشان دارند ارسال فرش ها به صورت رایگان میباشد که این خود میتواند مشتری های زیادی را به خود جذب کند.

کارخانه های کاشان سعی دارند یکی از بهترین محصولات را به مردم عرضه کنند و همچنین کاشان یک برند جهانی به عنوان شهر فرش برای خود ثبت کرده است.

پس نتیجه میگیریم قیمت مناسب فرش های ماشینی دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نیست و میتوان یک فرش خوب و بادوام و با قیمت بالا را خریداری نمود.

 

تفاوت فرش های 700 شانه با 1000 شانه :

فرش های هفتصد شانه و 1000 شانه دارای ویژگی هایی متنوع میباشند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. ضخامت به کار رفته شده ، فرش های هفتصد شانه بیشتر از فرش های 1000 شانه میباشد.

یعنی ارتفاع خاب فرش های 700 شانه 11 میلی مترست و فرش های 1000 شانه 9 میلی متر میباشد.

از دیگر تفاوت های فرش های 1000 شانه و 700 شانه به ظرافت بافت فرش های 1000 شانه می توان اشاره نمود. هرچه فرش ظریف تر باشد باعث زیبا تر شدن فرش نیز میشود.

فرش های 1000 شانه نازک تر و ظریف تر از فرش های 700 شانه هستند و از نرمی بیشتری برخوردار هستند. فرش های هزار شانه بسیار محبوب تر از فرش های 700 شانه در کاشان و سایر شهر ها میباشند.

 

 

قیمت فرش در کاشان :

همیشه خرید مستقیم از درب کارخانه و تولیدی برای هر کالایی بسیار ارزان تر است . خرید فرش از تولیدی ها و کارخانه های کاشان باعث شده است که مردم با قیمت مناسب تری فرش خود را خریداری نمایند.

با فروش خرید مستقیم از کارخانه و شرکت فروش فرش های کاشان چشمگیر شد. خیلی از فروشندگان فرش ماشینی در سراسر شهر ها اقدام به خرید فرش های کاشان برای مغازه های خود کردند.

و قیمت مناسب فرش های ماشینی کاشان باعث شده است که مردم از سراسر دنیا دست به خرید مستقیم فرش های کاشان بزنند.

و تنوع و رنگ بندی زیاد این فرش ها باعث شده است که مردم با شوق بیشتری دست به خرید این فرش ها بزنند

 

تفاوت ضخامت فرش 700 شانه با 1000 شانه با 1200 شانه :

یکی از تفاوت های فرش های ماشینی با توجه با ضخامت آن ها میباشد. ضخامت فرش را با توجه به شانه ی آن میسنجند که رابطه ی برعکسی با یکدیگر دارند.

با توجه به نکته ی بالا ضخامت فرش های 700 شانه از 1000 شانه و 1200 شانه بیشتر است.

ضخامت فرش های 700 شانه باعث شده است که اغلب مشتریان فرش ماشینی آن را انتخاب کنند و همچنین فرش هایی که دارای ضخامت بیشتری هستند دوام و ماندگاری بالاتری را دارا میباشند.

 

تاثیر شانه و تراکم در قیمت فرش ماشینی کاشان :

هرچه شانه و تراکم در فرش ماشینی کاشان بالاتر برود قیمت آن نیز بیشتر میشود . تعداد گره های عرضی و طولی فرش های ماشینی بیشتر میشود و فرش ماشینی ریز بافت تر و زیبا تر به نظر میرسد.

برای بالا رفتن شانه و تراکم فرش های ماشینی از الیاف مرغوب تر همچنین دستگاه های پیشرفته تر استفاده میشود. تا یک فرش زیبا و منحصر به فرد را به بافت برسانند.

و میتوان گفت شانه و تراکم تاثیر مستقیمی بر قیمت فرش های ماشینی دارند.

 

خرید فرش 1000 شانه به قیمت درب کارخانه :

این روزها فروشگاه های انلاین زیادی به وجود آمده اند و فرش های زیادی با تنوع و رنگ بندی زیادی را در خود جای داده اند.

همچنین با توجه به بیماری کرونا سفر کردن به شهر هایی مثل کاشان سخت شده است. افراد برای خرید فرش خود می توانند به فروشگاه های معتبر آنلاین سر بزنند.

این فروشگاه ها دسترسی مستقیم با کارخانه ها و تولیدی ها را دارا میباشند. شما میتوانید از طریق خرید از این فروشگاه ها یک فرش 1000 شانه ی با کیفیت با قیمت درب کارخانه تهیه کنید.

همچنین برخی کارخانه هاارسال رایگان را هم به فرش های خود اضافه کرده اند. شما میتوانید به راحتی فرشی که میخواهید بدون هزینه ای برای سفر کردن و خستگی های ناشی از سفر کردن فرش خود را خریداری کنید.

منبع: رجانیوز