سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش را گران نخرید! بهترین قیمت فرش ماشینی چقدر است؟

یکی از مسائلی که خرید فرش را مشکل می‌کند تفاوت فاحش در قیمت فرش در فروشگاه های مختلف است.

 

 

به گزارش ایسنا،  به‌ عنوان نمونه قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته در فروشگاه های مختلف متفاوت است و تلرانس بالایی دارد. لذا خریداری که تبحری در شناخت کیفیت و نوع فرش ندارد، نمی‌تواند تشخیص دهد آیا هزینه‌ای که می‌پردازد ارزش چیزی که می‌خرد را دارد یا خیر؟

چه عواملی روی قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه اثرگذارند؟

. نوع نخ و الیاف به کار رفته: سه نوع نخ در ساختار یک فرش بکار می‌رود. نخ پرز که از همه مهم‌تراست. نخ تار و نخ پود. نخ پرز اکریلیکی طول عمر بالایی دارد و بعد از شستن و در معرض آفتاب قرار گرفتن تغییر رنگ و تغییر ظاهر نمی‌دهد و طبیعتاً گران‌تر است.

. ریز بافت یا درشت بافت بودن

. تراکم فرش

. طرح برجسته بودن

اما همیشه نکات فنی و جنس فرش نیست که تفاوت در قیمت ایجاد می‌کند. تجربه ما نشان می‌دهد سوالی که در هنگام فرش باید از خود بپرسید این است:

آیا پولی که می‌پردازید هزینه واقعی است یا درصد سود چند واسطه از تولیدکننده تا مصرف‌کننده نهایی به آن اضافه شده است؟!

این مشکل در بازار خرید فرش ماشینی به مراتب بدتر از سایر لوازم خانه است. با افزایش قیمت تمام شده فرش در کارخانه‌ها درصدی که فروشگاه‌ها و واسطه‌ها در نظر می‌گیرند چشمگیر شده و گاهاً تفاوت چند میلیونی ایجاد می‌کند که برای کسانی که قصد خرید چند تخته فرش دارند سرسام آور است.

نوسانات قیمت در بازار فرش نیز اوضاع را بدتر کرده است. اینجاست که ارزش خرید دست اول و مستقیم از فروشنده خودش را نشان می‌دهد.

در صورتی که بودجه زیادی برای خرید فرش کنار نگذاشته‌اید ولی دوست دارید بهترین خرید را به نسبت بودجه خود داشته باشید و کیفیت را به منزل خود ببرید.

مناسب‌ترین قیمت انواع فرش را در دکترفرش پیدا خواهید کرد. در این فروشگاه بهترین قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته عرضه می‌شود و قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه و قیمت فرش فانتزی باور نکردنی است!

 

مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی :

چیزی که بیش از هر چیز به فرش‌های ماشینی جنبه هنری و اصالت بخشیده طرح های متنوع و منحصر به فرد و ترکیب رنگ آن‌ها است. تنوع طرح‌ها، استفاده از رنگ‌های عمیق و چشم نواز و تبحر متخصصان این مجموعه در علم هارمونی رنگ‌ها فرش‌های ماشینی را منحصر به فرد کرده است. موارد زیر تنها بخش کوچکی از مزایای خرید از ماست:

. خرید بدون واسطه است. این امتیاز فوق‌العاده یعنی از دست اول خرید می‌کنید و هزینه واقعی می‌پردازید! ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم با حذف واسطه‌ها فرش‌های خودمان را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه دهیم و به یاری خدا توانسته‌ایم این هدف را محقق کنیم.

. ارسال رایگان: ما فرش زیبای شما در هر شهری که باشید، کاملاً رایگان برایتان ارسال می‌کنیم. وقتی از ما خرید می‌کنید به هیچ وجه دغدغه‌ای بابت کیفیت ارسال فرش، زمان ارسال و هزینه آن نخواهید داشت.

. قیمت مناسب: فرقی نمی‌کند کدام یک از محصولات ما را انتخاب کنید بهترین قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته ، قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه و قیمت فرش فانتزی را در این فروشگاه خواهید یافت.